just young and naive

Hallå allesammans! Äggmacka och juice ligger nu i magen, har just kommit hem från att ha träffat Caisa. Vi satt och pratade på köpingen och åt jordgubbar i några timmar. Jättetrevligt var det, och det får inte gå så lång tid tills nästa gång igen..! <3 Och härligt att prata om allt mellan himmel och jord, liksom. Tjejsnack :D Haha. ^^ Men tillsist blev det så kallt och jag var så kissnödig, så då gav vi upp. Och nu sitter jag hos mor och far. Hade tänkt duscha en låång dusch, men det får bli en riktigt snabb en imorgon istället. Orkar inte nu (x

Men vet niråååå? :D Imorron är det torsdag! Wii. Hehe. Ska ta och kika lite på gossip girl, tror jag.. sen ska jag nog läsa och sova! Hörs imorron!

Kommentarer
Postat av: kaj

<3

2010-08-11 @ 21:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0