no matter what happens

Hallå!.. Jag vill hem. Känner mig ganska grinig och sur idag. Jag längtar hem. Jag har hemlängtan. Löjligt, va? Haha. Men. Jag vill hem. >': Tur att det var finväder idag så jag kunde sitta ute och läsa en stund.. Läser fortfarande Vad som än händer, den är bra. Händer något hela tiden. Vänskap och kärlek, en balans liksom. Det enda tråkiga är att den är så enkel i språket.. det är liksom inget att bita i. Men handlingen är bra. Och det var skönt att sitta i soooolen :D VÄRME. :D

Höhö. Näää, fyra timmar kvar innan jag får gå till mor och far.. puuh.

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Jag känner mig hedrad-:)

....

Hoppas på en luuuuuuuugn eftermiddag - innan jag får gå hem om 3 timmar-:)



Puss o kram

2010-08-11 @ 14:17:14
Postat av: Fredrik

Du är välkommen hem vilken minut som helst Emily!

Står i dörren och väntar på dig!

2010-08-11 @ 14:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0