pleasure adds to pain

God kväll! Är helt slut nu, känns som om jag skulle kunna gå och lägga mig och sova i en evighet. Jag liksom orkar inte. Och att försöka vara social med en hög nya människor var inte vad jag längtade efter. Det gick ganska bra ändå, tur att det finns dem som är riktigt sociala av sig. Och nollningen var helt okej. Men jag orkar inte. Har just kommit hem igen, nu när alla börjar bli full och glad och sociala. Nej jag orkar inte. Usch.

Undrar vad jag ska hitta på nu då. Spela wow. Läsa. Glo in i väggen. Ja, tror nästan det blir det.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Jaha du är inte den enda som känner så ne... Fyfan jag börjar verkligen må dåligt över det här, börjar fundera på om det var rätt grej, om jag har valt rätt skola. Det kommer bli svårt nu med något sånt här när glada var så jävla bra... Första intrycket jag fick var - rektorn kommer - rektorn säger det är bara 1/3 som kommer vara kvar.... SKIT SKOJJ!!!

2010-08-27 @ 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0