scream your heart out

Hallå! ..Blev en tur på Birsta med Fredrik och hans lillasyster idag. Åt bland annat en supergod kaka på Wayne's, kladdkaka. Mumms. Ska snart.. eller ja, någon gång vet inte när, äta lite middag och sen senare ska vi tre ner på Invito och mysa. Nollningen är i full rullning och ikväll skulle det vara pubrunda som de kallade det, men det orkar jag inte alls med. Kommer säkert träffa dem där nere ändå, får se hur länge jag orkar stanna på stan överhuvudtaget.. Undrar vad man ska slänga på sig då. Jeans och linne? Hm. Känns ganska meningslöst att försöka fixa till sig. Nä. Whatever- jag är på bajshumör för stunden så ni får ha överseende med mina deppinlägg ett tag framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0