sweeter than a berry

Hejhej! Blev inte någon direkt skillnad på håret, och det syns inte alls på bild men. Det är inte lika mycket rött i, det är lite ljusare. Ska nog blondera en gång typ nästa månad och färga om det en gång. Blir nog bra det.

Har laddat över musik på min creativ, hallelujah. Ska snart börja packa och så inför att åka till Ljusdal.. *Bara två veckor kvar* Jaja. Frågan är ju om man ska packa ner inför dålig väder under veckan, eller bra väder. Hm.

Nä, äta lite aprikoskräm och packa. Plus dricka lite mer kaffe, som jag fick åka och köpa när huvudvärken slog in och jag blev supergrinig. Jag behöver mitt kaffe, liksom. Mja. Hörs antingen imorgon eller ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0