the lord of the rings

Hallå! Ikväll kommer en av mina favoritfilmer på tv; sagan om ringen! Tråkigt bara att det är den nerkortade versionen som visas på tv, men. Älskar Tolkiens värld. Enda som fattas ikväll är någon att mysas med.. Hehe. Men! Jag har ju Mitzi i alla fall :D Weei. Är lite rastlös nu, funderar på att ta en riktigt lång dusch.. sen kanske spela lite mer :D Ehehe. Kanske. Eller diska. Det är liksom inte bra när jag är ledig, jag blir så lat då när jag väl kopplar av. Mycket enklare att ta tag i tråksaker som disk om man har varit i skolan eller så. Tycker jag :D Pff.

Jaja, klockan 20:00 på trean i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Stackarn! Imorn är jag hemma! Då får du mysas hur mycket du vill med mig. Om det duger? :P

Disken kan du lämna, den kan jag ta i natt eller imorn. Tänkte ändå dammsuga och sånt imorn!



Om du är vaken i natt när jag kommer så vill jag gärna ta en kopp te med dig och prata lite:)



Kramar

2010-08-20 @ 19:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0