this is gonna be good..

Hallå! Ehe, ja jag skulle tydligen ha varit på universitetet imorse på upprop. Det visste inte jag, hade inte sett mitt schema på studentportalen. Men, som tur va så var jag inte ensam om det, en tjej i min klass (jättetrevlig för er som vill veta) hade också helt missat det, så vi tuffade runt på den stora förvirrande skolan och tillslut fick vi reda på att vi imorgon börjar halv nio. Kul. Hehe. Tur att jag bor nära, i alla fall. Så jag var där och lyssnade på en massa tal och en otroligt dålig kör sjunga, sedan efter att ha fått reda på när vi började imorgon, så gick jag hem. Ikväll ska vi ha en klasskamp, blir nog kul. Som sagt är det ju inte längre än att jag kan gå hem när jag lessnar.


Men, lite kaffe och så nu tror jag..


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Låter ju som om du har haft en bra dag. Vad roligt!

Jag försöker ringa dig i kväll, för att höra hur det går -:)

2010-08-30 @ 16:50:24
Postat av: Malin

Vad är det du pluggar? :)

2010-08-30 @ 17:31:11
URL: http://sandstroom.blogg.se/
Postat av: Malin

Oh, det lät lite sådär småspännande! :D Dock håller jag mig nog till en 5årnings nivå med att leka med färger och former känns säkrast för min del! och som sagt, det känns hur skönt som helst efter bara en dag^^ Hur länge håller din utbildning på då? :)

2010-08-30 @ 19:34:58
URL: http://sandstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0