this is way too early for me

Godmorgon! Otroligt vad tidigt jag vaknade idag, strax innan åtta. Min plan var att sova så länge som möjligt idag så jag orkar med att vara vaken ikväll/ natt. Men nej då. (x Inte det! Hehe. Så ja.. Nu har jag en del dötid framför mig innan jag ska packa och åka till Hudik. Kan dock inte bestämma mig för vilka skor jag ska ha.. men jaja. Ska bli så kul! Ut på bockarna och dansa :D Hihi. Nä, jag ska koka lite kaffe och äta frukost. Hörs kanske lite senare, ha en trevlig dag! (:

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Straks inden 8? Oj - har du tisset i sengen?-:)

Hvad med guldskoene? Er det ikke meget passende til en prinsesse?

2010-08-25 @ 12:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0