this last week is gonna be long

Godmorgon! Trist väder idag, grått och regnigt. Tråkigt. Undrar vart sommaren tog vägen helt plötsligt? Och apropå det så har sommaren gått sjukt snabbt; känns som om det kanske var typ i fredags jag tog studenten. Men det är klart, det har ju hänt så himla mycket denhär sommaren; studenten, metaltown, flytten till Sundsvall, att jag och Fredrik gjorde slut, universitet och en massa grejjer på helgen. Har ju faktiskt gjort något nästan varje helg, förutom denna. Och på lördag ska jag pierca mig, så då händer det något igen. Men, trots allt så har det varit en helt okej sommar. Tror jag.

Nä, ska bli väldigt skönt att sluta på fredag. Det enda tråkiga är ju att säga hejdå till alla. Men det tar jag då, ska ta mig igenom den här dagen först. Kaffe, té, bok- blandat med lite jobb blir nog bra idag!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Tycker det är tråkigt at du bara har den här veckan kvar. Vi kommer att sakna dig!

Hoppas du trots allt har haft lite roligt-:)



Puss o kram

Mammsen

2010-08-09 @ 09:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0