waynes coffee

Hallå! Jag och Fredrik åkte in och tog en kaffe (a.k.a smoothie och kaffe/ chai latte) på Waynes idag. Tänkte att vi behövde lite luft och så. Var supermysigt där! Kommer nog sätta mig där ganska ofta sen. :D Hehe. Och sen åkte vi vidare ner till univesitetet och kikade, and guess what? Vi hittade en väg dit ner hemifrån som är typ en kvarts promenad bara. Awesome! Så nu hittar jag fasiken ner! :D Hehe.

Idag är det supertråkigt väder här, det blåser och regnar och har sig. Tur att Mitzi vet hur man myser! Och förresten, jag längtar som en galning till imorron. Jävla otur att jag inte har pengar på mobilen, så jag kan inte höra av mig till Mia för att prata ihop mig, så om du läser detta så får vi försöka chatta på facebook eller nåt! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var supermysigt på Wayne´s idag. Synd på vädret bara. Men det funkade ju ändå:)

<3

2010-08-24 @ 16:59:15
Postat av: Mammsen

Skulle gerne ville ha været med. Her styrtregner det nemlig, og det er såååååååååååååå surt!

2010-08-24 @ 17:19:37
Postat av: Mammsen

Hvor sød Mitzi er by the way! Herligt billede!-:)

2010-08-24 @ 17:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0