whats the point

Hallå! Alldeles mätt är jag, har just precis ätit äggmackor och sånt gott. Måndagar är liksom "kallmat" dagen här. Känns skönt när man är trött efter första dagen, att inte göra värsta middagen. Och det blev en massa stress i slutet, för jag kom över på svenska HP supporten istället för den danska. Det var så mycket kö där, så helt plötsligt var jag tvungen att säga allt jag normalt säger på danska, på svenska. Skitskumt. (x 4 dagar kvar!!

Nej, dricker kaffe nu, ska väl snart lägga mig och kika på gossip girl tror jag. Jag tror det. Eller läsa. Är mest sugen på att kika på film/ serie. Hehe. Men, ni får ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Jag tycker dock att det var riktigt kul! Gud va jag tycker svensk ør ett vackert språk. Danska är bara - platt-:)

2010-08-09 @ 19:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0