all i need is a good book

God förmiddag, får man väl nästan säga! Har spenderat mina vakna timmar nersjunken bland vampyrer och ungdoms problem, och jag älskar det! Vampire diaries är verkligen böcker jag rekommenderar. Visserligen är det på engelska, men om man inte känner att man klarar av att läsa på engelska, så finns de nog översatta. Tror jag! Men, det är lite tråkigt att det är sånt enkelt språk, dock. Hade gärna sett att det var skrivet på ett mer "vuxet" sätt, istället för ungdomligt. Men handlingen är superb, man fastnar på en gång och inlevelsen i karaktärerna är underbara. Författaren har verkligen lyckats med att beskriva känslor! Awesome. Hann även med en stor frukost, ett glas juice och en kopp chai té. Bra start på dagen! (: Fast det är så kallt här nu! >: Vet inte vad som hänt, men lägenheten är superkall. Tjocktröja, varma mjukiskläder och fillt. Ska även göra lite kaffe! ..Och försöka få liv i Fredrik.

Så det ska jag ta och göra nu, sedan ska jag bänka mig framför datorn en stund innan jag ska diska. Låter bra, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0