arms of sorrow

God morgon på er! Himlans vad med kommentarer jag hade igår, roligt! (: Fast att jag verkligen är superduper trött (jag var tvungen att sitta ner och sminka mig imorse! :o ), så är jag på riktigt bra humör. Det var 23 grader på balkongen när jag klev upp vid sju. Underbart!

Dock blev jag lite ledsen faktiskt när jag hörde om att det är ett kinesiskt fartyg som gjort ett 3 km långt sår i Great barrier reef! Verkligen otroligt korkat, det gör nästan ont i mig bara att tänka på det. Kanske att jag är löjlig, men korallrev (stavas?) är något så otroligt fascinerande och inte minst det i Australien. Så mycket liv som kommer påverkas av detta, bland annat alla havsköldpaddor som kommer tillbaka dit varje år för parning. Det är nog pappas fel att jag är så fascinerad av det, för han har bott i Australien och berättat all världen historier.

Men nog om detta. Nu ska jag ta och fortsätta jobba med min film om kaffe. Ska göra det hela dagen, förutom sista passet då vi ska förbereda muntliga svenska nationella. Och efter skolan ska jag till vuxen psykiatrin igen, det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0