black coffee is what i want

Jamen, god förmiddag på er! Här skiner solen och det rinner för fullt på snön, underbart! Hade gärna sett att det inte var någon snö kvar alls, i och för sig. Sov inte alls bra inatt. Var lika trött imorse när jag klev upp som jag är nu, men som tur är har jag hela veckan på mig att sova.

Jag försöker få liv i min sambo, vi ska åka till Ljusdal över dagen och hälsa på familjerna. Det blir nog jättemysigt! Även fast att jag egentligen skulle vilja ligga i soffan med boken hela dagen egentligen, men. Blir nog jättetrevligt att åka "hem" en stund också! (: Nu ska jag ta och göra lite kaffe innan jag springer och skäller lite till på Fredrik! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0