coffee is involved everytime

Nu har det varit en riktigt dålig uppdatering! Men igår var jag så himla slö och trött, så efter all spring under dagen så orkade jag inte ens titta på datorn!

Onsdag var hur som helst jätteroligt! Sjukt mycket folk som var ut! Efter mycket om och men kom vi in och dansade i flera timmar :D Även fast att det kändes som typ en halvtimme, så var det ändå nån timme. Det var riktigt roligt. Måste göras om, Mia! Synd att det inte är fler lov nu innan studenten, hade varit kul att gått ut på en onsdag igen, men mitt samvete skulle inte klara att göra det när det är skola. (x På lördag ska jag och Fredrik kanske ut, på Bockarna. Lady Loveless ska spela där, så kanske. Om jag har pengar, vill säga. Men det skulle vara ett bra avslut på lovet, i alla fall!

Igår vaknade jag tidigt, och var faktiskt inte särskilt dålig alls. Hungrig, men annars var det inget. Skulle in på stan och träffa Caisa, hade inte träffats sen typ oktober. Så det var nog dags! ^^ Gick runt på stan en sväng, och sedan fikade vi i nästan två timmar innan hon skulle åka hem igen.

Jaja, det var väl ganska kort om de senaste två dagarna. Nu ska jag ta och dricka kaffe och sätta igång med pluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0