i need some food, now!

Goddamnit vad jag blev hungrig. Bara pang så kurrade magen för fullt. Ska alldeles strax springa iväg på lunch, "fredagssteken". Gott. Har skrivit i nästan två timmar nu, det kommer nog gå bra. Det har börjat bra- mycket enklare att skriva det fiktivt än att skriva självbiografin. Det blev ganska påfrestande, speciellt också eftersom att jag fortfarande går behandlingen, lixom.

Men apropå lunch, så ska jag testa att inte dricka mjölk faktiskt. Har mått jätteilla efter lunch och middag nu i några dagar, och jag misstänker att det kan vara mjölk. Vilket egentligen vore jättekonstigt, har aldrig varit allergisk eller så mot något. Men, jag ska testa. Nej, nu ska jag packa ihop och börja röra mig mot värdshuset! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0