i wanna get home doing nothing

Sista lektionen nu, är verkligen opepp. Det där från förra veckan kom över mig igen, jag vill hem. Och stanna hemma. Kanske, kanske att jag stannar hemma imorron och pluggar. Det känns väldigt väldigt frestande. Vet inte vad det är med mig, men jag vill liksom inte. Det känns lite onödigt, överhuvudtaget. Det där med att ha ett jobb känns för tillfället mycket mer angeläget än att plugga. Jag har hyffsade betyg och jag vet att jag absolut kommer ha mer än grundläggande behörighet, så det känns lite så här "whatever". Bara glida på en räkmacka resten av tiden, göra så gott jag kan och ta betygen som kommer med det. Dock så ligger det välbehövda pengar i mina betyg.. :p de kan vara väsentliga till metaltown. Men, som sagt så har jag hyffsade betyg ändå och om jag bara glider med och inte anstränger mig så mycket vet jag att jag kommer få minst VG i de flesta resterande kurserna ändå, av de vi inte fått betyg i än.

Hm, ja. Så vill jag göra. Så får det bli. Sista 45 minuterna ska jag ta och skriva allt jag kan nu. Hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Mammsen

Varför då!?!

Om du gör så, blir det mindre pengar. Hur smart är det?

Kom igen nu tjejen. Ge järnet! Du har 30 arbetsdagar kvar!

GRRRRRRRRRR



Mammsen har talat!

2010-04-26 @ 15:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0