i wanna get out

Godmorgon på er! Eller det är väl kanske liiite sent för att vara morron, men! Fredrik hade glömt stänga av sitt larm i morse så jag vaknade halv nio, men jag var så sjukt trött att jag somnade efter att jag klivit upp och klätt på mig. Jag skulle sätta mig i sängen och ta på mig glasögonen och så poff! Så sov jag. Skönt som tusan!

Idag ska jag tvätta (bläää), och sedan tänkte jag nästan ta mig en promenad. Det är ju sjukligt fint väder idag, då är det nästan ett brott att bara sitta inne. Undra om jag ska ta med mig kameran då...- har inte fotat på hur länge som helst. >: Det saknar jag. Meeen, först ska jag äta upp min siraps dränkta gröt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0