i wanna spend some money

Njaaa.., jag vill helst inte prata om resultatet på provet. Såg inte bra ut, faktiskt. Dock vet jag inte hur man räknar ut genomsnittet, men det kanske är bra det med. Så då vet jag att det är höga betyg som gäller för min del. Vad härligt att jag har sån hög motivation just nu då! -Eller inte. Det som är lite jobbigt med mig är att jag har blivit hela galen i att shoppa, och att det får mig att må bra. Men, att slösa upp alla pengar jag har nu vore idioti. TYVÄRR. Det kliar i fingrarna att beställa en massa böcker från cdon, ännu mer kläder från H&M (beställde en igår som jag velat haft jättelänge men som inte funnits i min storlek, som eventuellt dessutom får agera som studentklänning!), filmer, skivor, mat i överdrift, saker till lägenheten.. en katt! Ja, you get the picture. Bland annat en av anledningarna till att jag egentligen inte vill fortsätta plugga, jag vill verkligen tjäna pengar så jag har råd att göra saker utan att behöva tänka på pengar. Men men.

Det pekar bara mer och mer på att jag måste plugga; hade sökt ett (tre) sommarjobb på hälsinge tidningar, men självklart fick jag inte det eftersom att jag inte hade högskoleutbildning. Gosh, I hate society.


Nej, jag ska lägga mig och läsa Vampire diareis, sedan ska jag ta en dusch och ikväll ska jag äta glass och kolla på Djävulen bär prada (för typ 25 gången!). Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0