it feels like a week has gone

Jaa, tisdag idag för dem som inte redan fattat det :D Har faktiskt inte pluggat alls, fast att jag bestämde mig för att göra det. Har inte orkat. Klev upp, åt frukost och läste i någon timme innan vi åkte ner på stan för att träffa Dennis. Gick på banken och donade med csn pengarna, beställde bankdosa och sedan skulle jag till dietisten. Det var bra i alla fall, behövdes kan jag ju säga! Känns skitjobbigt att jag inte kommer gå till henne mer än kanske en gång till. >: Hon ska ha barn, vilket självklart är jättebra, men jag har haft henne i ett och ett halvt år, hon känner mig riktigt bra och vet hur jag tänker. Hon kan verkligen få in mig på rätt spår. Vet inte alls vad jag ska hitta på när jag får en ny, om jag ska sluta gå dit eller om jag ska fortsätta, men med en ny. Vet inte.

Mia ringde mitt i allt, vi skulle bestämma lite om i morgon (vi ska ut på bockarna då!), och tydligen var det en till i vår klass som ville med ut, som jag fattade det. Asroligt! :D  Äh, nu ska jag ta och göra lite middag snart. Hörs senare! (:

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej Sessan,

Skönt för dig med lite semester-:)

Hoppas ni får roligt i morgon.



Tack för de vackra blommorna och varma koppen. Det var omtänksamt. Hoppas ni hade trevligt med Fredriks familj också-:)



Puss o kram

Mammsen

2010-04-06 @ 17:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0