it's impossible to be funny when you're supposed to be

Hej alla kära läsare! :D Jag lever igen! Nästan i alla fall. Igår var jag helt död, fick en jättejobbig huvudvärk och feber som jag inte lyckades övervinna, så jag spenderade hela dagen i sängen. Typ. Men idag så. Eller nästan, för jag måstade verkligen till skolan idag; både engelska B nationella och redovisning i hälsopedagogiken, och imorse mådde jag helt okej. Tills jag kom in i det fullsmockade klassrummet vid nationella provet, det var otrolig dålig luft och då slog febern in igen. Kul! Provet gick jättebra, är väldigt självsäker vad gäller engelska. Men efter provet hade vi ledarskap, och jag fick en uppgift som ska vara klar innan nästa torsdag. Eftersom att jag hade feber kände jag mig inte så pigg på att jobba då, vilket resulterade en fin utskällning av läraren. Det tyckte jag var elakt.

Menmen. Jag testade även min studentmössa idag, den satt som ett smäck! Eller ja, efter att jag 'tagit bort' tuperingen, då satt den bra (x Så inget tuperat hår på studenten. >:

Nu ska jag i alla fall gå emot min vardagspolitik; jag ska plugga! Det är något jag i vanliga fall inte alls gör efter skoltid, jag behöver släppa skolan när jag kommer hem- men jag måste tyvärr göra det nu. Så det ska jag göra, sedan ikväll ska jag kika på Vampire diaries! <3



Btw, så fyller Erika 19 år idag, stort grattis! Tio års jubileum i år. (; <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0