noblegarden

Söndag it is, men det känns som måndag tycker jag. Men sova är inte riktigt min grej, speciellt inte att vara ledig, så jag vaknade vid nio lika trött som igår kväll när jag gick och la mig. Hur som haver var det bara trevligt igår, orkar inte gå in så mycket på det. God mat och en jäkla massa kackel, men det kanske hör till påsken? (; Är riktigt slö idag, ska äta frukost och té snart. När jag orkar ge mig ut till köket, de där tio metrarna kan vara ganska jobbiga att gå ibland. Apropå gå! Jag var ute och gick med ena hunden igår efter middag, och då började jag få ont i smalbenet! I högra, några steg och sen försvann det igen. Jag har haft benhinne inflamation på båda benen, men högra var värst. Skulle inte vara roligt om det kom tillbaka! Inte för att jag förstår hur det skulle kunna gå till, eftersom att jag inte får träna, men. Min kropp är väldigt konstig!

Nej, nu ska jag fasiken ta mig ut till köket och sedan ska jag trycka igån WoW. Där börjar ett event idag som heter noblegarden, och det går ut på att man ska hitta påskägg, äta choklad etc :D Haha, lättroad ^^ Men, ha en bra söndag så hörs vi mera senare!

Kommentarer
Postat av: Lucke

Var med och tävla om ett tandblekningskit på min blogg :)

2010-04-04 @ 10:13:17
URL: http://lucken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0