not now!!

Gaah, vilken jäkla dag! Högskoleprovet stod på tur idag, från 08:20 - 16:20, och gissa vem som försov sig?! Jag hade ställt klockan på 06:30 för att kunna kliva upp, duscha, göra lunch, äta en stabil stor frukost etc men istället vaknade jag en timme senare! Jäklar vilken panik det blev för Emily då, hann precis koka pasta, göra sallad, bre två mackor, packa ner det jag behövde, klä på mig sedan skulle jag iväg. Tack och lov för att Alex hämtade mig, annars hade det varit kört.

Som tur är har dagen faktiskt gått fort, men jag måste medge att jag känner mig verkligen totalt värdelös på svenska efter den här dagen! Och matte, för den delen. Jag väntar på att kunna gå in och kolla på hemsidan vad mitt resultat blev, men studera.nu verkar ha brytit ihop! >: ..håll tummarna för mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0