once a month

Fredagsmys idag! Inte ofta jag och älsklingen har fredagsmys (vi har försökt några gånger men det brukar alltid sluta med att jag får ångest, så det har inte blivit så ofta faktiskt), och jag njuter verkligen av det. Den här tiden i månaden när man som tjej ääälskar choklad passar det faktiskt ganska bra med fredagsmys! Fredrik gjorde något snacks av nåt slag, men havre, choklad och kanel. Smaskigt! Och nu är han påväg till bg för att låna projektorn så ska vi sätte upp den här hemma och kolla på film hela kvällen! <3 Det var tänkt att vi kanske skulle till Ljusdal idag, men det får bli imorron.

Men medan han är borta ska jag kika lite bloggar och så. Kanske äta en macka också. Ha en fortsatt trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0