ready steady study

Gårkvällen blev väldigt mysig. Fredrik åkte iväg och handlade och kom tillbaka med sån där hallonsmaksättning till sodastreamern, mumma. Lite frusna jordgubbar idet så blev det kalas gott! Och vi kunde faktiskt sitta ute på balkongen igår utan att frysa ihjäl, idag är det dock inte lika soligt. Dessutom så hade han varit och köpt en ny dagbok åt mig! Det var verkligen uppskattat <3

Igår kväll kom Fredriks föräldrar över och kikade på lets dance- ingenting jag i normala fall tittar på, men det var jättemysigt. Jag trivs verkligen i min lägenhet just nu- mysig och ljus.

Nu sitter jag med en kopp kaffe med kanel i och ska plugga. Har skjutit på det alldeles för länge nu. Ha en bra söndag då tillsvidare! (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0