thank goodness for the two days off

Sov riktigt riktigt dåligt inatt, måste jag erkänna! Vaknade med jättejobbig ångest och var helt övertygad om att jag hade kryp i öronen. Fick panik och skrek åt Fredrik, så fick han titta och försöka lugna mig. Efter en stund lyckades jag somna men resten av natten kallsvettades jag och drömde om småkryp >: Så jag var lite lagomt trött imorse när det bar av till skolan faktiskt. Svenska B nationella skriftligt idag. Förväntade mig att det skulle vara jättetråkigt, men det var så mysigt faktiskt. Satte mig nere i ett hörn med datorn, och vi fick kaffe och loka och musik. Helt underbart! Jag valde att skriva en filmrescension (stavas? :D) om Twilight! Jag hoppas att det gick bra.. det tog tre timmar att få ihop 1 ½ A4.. men det är bara att hoppas antar jag.

Och våra mössor kom idag, dessutom! Fast vi fick inte kolla på dem, för vi var bara fem stycken som stannade kvar tills dagen slutade (x men det är riktigt skönt med fredag, skulle verkligen inte orka gå till skolan imorron. Ska kolla på legend of the seeker ikväll! Good shit! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0