lock all the doors

Hallå! Vilken tripp till Hudik det blev (efter att Fredriks mamma och bror kommit med smörgåstårta!), supervarmt på bussen plus att den åkte in till Glada hudikgymnasiet och plockade upp eleverna. Kändes ju lagomt skumt! (x De flesta såg lite chockade ut också, hehe. Och självklart hade jag tagit fel på dagarna, eller rättare vi hade inte bestämt någon tid för att jag inte visste hur det blev med skolan och så, ganska fail. Men jag var stensäker på att vi hade en tid idag.. tur att psykologen är så snäll som hon är, och tur att hon hade tid ledigt då. Så jag fick en timme ändå :D Haha. Faaail dag, känns det som.

Har just kommit hem igen, ätit lite smörgåstårta och ska dricka kaffe nu. Lite senare ikväll ska jag med Fredrik till hans bror och äta middag, lite födelsedagsfirande. Blir nog kul! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0