the breath taking sound of my coffee machine

Godmorgon! Känner mig ganska pigg idag, gick inte och la mig så sent igår. Var upp till Tobbes katter och lekte lite med dem en stund och matade dem (jag var kattvakt) och sen hem och sova. Typ. Nu sitter jag och lyssnar på Bullet for my Valentine en stund, försöka vakna och bli en human människa. Till min hjälp har jag nybryggt Arvid Nordqvist, Grand dia. Mumms. Är superfint väder ute idag, ska nog sätta mig lite på altanen och hoppas på att få lite färg.. Mitzi tycker jättemycket om att vara ute, apropå det. Hehe. Hon kanske får följa med.


Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: j

aaaaaaaaah..! :D:D heja dig! ^^ petar på näsan

2010-08-16 @ 21:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0