when the time is right

Hallå! Puuh, varit hemma från jobbet en och en halv timme nu. Skönt kan jag ju säga! Mindre än 10 arbetsdagar kvar. Känns så jäkla bra! Är verkligen pepp på att sluta för denna sommar. Pepp på att pierca mig, pepp på att åka till hudik och gå ut med Mia (för det SKA vi göra!) och alla andra som vill följa, pepp på att umgås med Martin någon dag (även det ska vi göra!), pepp att få vara hemma.. Pepp på att börja skolan! Haha. Meen, jag saknar ju faktiskt AG3 helt otroligt mycket, så.. Det blir något helt annat på universitetet, men.

Jaja. Ikväll ska jag nog bara läsa och koppla av tror jag. Lägga mig tidigt!


Kommentarer
Postat av: MiaMaria

Klart SKA vi gå ut när du är ledig! :) den 25:e passar mig bäst för utgång då det är mest troligt att jag har pengar då ;)

Men ska göra vad jag kan för att komma upp till dig någon gång med :)

<3

2010-08-03 @ 11:13:19
Postat av: emlö

Men den 25 blir nog super! onsdag på bockarna! ;D Och så tycker jag absolut att du ska komma upp när du har tid och så! (: pusspuss <333

2010-08-03 @ 12:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0