all i longed was under your step

Hejhej! Hann med nästan en tretimmars powernap, godmiddag hos Tobbe med Lena, någon Christian och Fredrik. Så nu sitter jag och ska göra powerpointpresentationen, kuul! :D Även fast att jag idag kan konstatera att jag aldrig kommer jobba med grafisk design så var det nog det roligaste jag kunnat gjort i utbildningsväg. (Sen att skolan i övrigt varit det bästa jag varit med om överhuvudtaget är väl en annan femma.) Alla har en kreativ sida, och jag fastnade för foto/ grafik, så att ha hållt på med sin hobby i tre år, och dessutom fått ett gymnasieintyg på det, är ju fantastiskt! Så nu att få göra något som jag tycker är jättekul för en uppgift som är en del av en utbildning till mitt drömyrke, det är ju ännu bättre. Eller låter allt bara flummigt nu?  xD Haha, hur som. Nu - jag - dator - musik - Indesign - powerpoint = <3!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Det låter inte alls flummigt!

Jag tycker att Glada Hudik gymnasieskolan är det bästa som kan hända en människa! Du har kommit så långt, och när jag tänker på dig, så blir jag så otroligt stolt! Tänk att du är min dotter! :D

2010-12-16 @ 08:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0