hearing your voice on the phone makes me feel like i'm further from home

Godmorgon! Jag orkade inte plugga igår kväll, hehe, så jag kollade visst på Twilight istället efter en lång dusch. Och nu när jag samtidigt läser boken, boken är mycket mycket bättre. Men det gör inte filmen dålig! Hur som, sista dagen idag innan en lång helg. Åker hem ikväll, längtar jättemycket! Det är väldigt bra hos mamma och pappa, men  hemma är ändå alltid bäst. Tycker jag i alla fall. Och idag verkar det vara jäkligt lugnt och tyst, ett samtal eller så har vi fått under morgonen. Helt okej för min del x)

Well well, kaffe och sen ska jag logga på telefonen. Have a good one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0