i am opening myself to you

Heeej! Vilken jäkla dag det blev igår, låång som fasiken. Gick skitbra med presentationen! Faktiskt, jag tycker att vi skötte det superb :D Och sen åkte jag till Ljusdal på en gång nästan, och sen kom min morbror men det var så mycket strul med tågen så han åkte till Hudik istället, så åkte jag och pappa dit för att hämta honom. Försenat, ny tid. Försenat, ny tid. Så höll det på till elva xD Haha.

Jaja, men nu sitter jag på jobbet iaf! Kommer nog inte kunna uppdatera så mkt idag dock. Men ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Og det er så dejligt at du er her!!!!!!!!!!!!! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

2010-12-22 @ 13:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0