i watched you fall without a choice

Hallå! Nu är jag hemma igen, hur hungrig som hellst! >: Väntar på att maten ska tina, tog min tänkta matlåda av resterna som blev av grytan. Meeen äter den nu istället, men det tar sån tid att tina den >: Buuh! Men jag kan ju säga att det inte är ett roligt väder att promenera i, eller det var inte lika farligt när jag gick hem som när jag gick dit. Mitt smink rann för glatta livet xD FAAIL! Höhö, men det var väldigt trevligt precis som vanligt :D Ikväll är jag ensam igen, ska nog läsa hela kvällen.. eller fram till 21 i alla fall då Gladiator kommer på trean. En av de bästa filmerna ever made!

Och gissa vilka som kommer till Metaltown? :D KOOOORN!! Ska bli så kul! Längtar verkligen. Efter jul ska jag boka stuga och förhoppningsvis kan jag köpa biljett snart också. Eller ja, det blir väl seeeen men. Ja, så bra det blir! :D

Nää äta nu, hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0