if it's not what you're made of, you're not what i'm looking for

Hallå! Nu sitter jag och dricker lite vin, de andra sitter också och dricker vin i och för sig, och snart är det väl dax att börja bege sig neråt stan. Kan inte bestämma mig om jag ska ta ett par högklackade eller om jag ska köra på vinterskorna. Dilemma! Hellst vill jag ta högklackat, men vettefan hur smart det är.... Fast det är klart, inte kul att vara smart varje dag. ^-^ Höhö. Hur som ska det bli kul att komma ut och träffa människor, göra något! Känns som en evighet sen (vilket det i och för sig inte var eftersom jag träffat tjejerna under veckan, men ändå). Men ni får ha en bra lördag, kanske hörs inatt annars blir det imorron! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0