i'm turning away now, before we begin

Godkväll! ..Väntar på systeryster och är supertrött. Blir nog en snabb dusch imorron bitti istället. Meen jag ska nog snart dra mig mot sängen och så, faktiskt. Eller, soffan :D Haha, jag ska få sova på den underbara skinnsoffan med en väldigt stor tv fem meter ifrån.. hehehe. Undrar hur mycket sömn jag kommer få under den kommande veckan? xD Fast jag vill läsa ikväll, så det blir Twilight för fulla muggar nu. En dag imorron bara, sen är det jul. Skitkonstigt, har ingen julkänsla alls. Kommer kännas skitkonstigt på fredag.. Men mysigt och otroligt gott! Vi äter anka med en massa tillbehör på Julafton (jag hatar svenskt julbord!), och det är såååå gott! Namnamnam :D

Menmen. Säger väl godnatt nu då, så hörs vi imorron när jag kommer till jobbet (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0