it's true, i was waiting for a sign i knew, the storm within your eyes

..Pewpew! Jag fick E på rapporten, hallelujah! Jag måste verkligen lära mig hur fasiken det ska skrivas så jag kan komma upp lite högra på skalan xD Haha, men så länge jag har ett E är jag nöjd för då är det godkänt. Inga rester! Nu kan jag ju sova med gott samvete ikväll ^-^ Hehe. Nämen seriöst så har jag pluggat ikväll också, ska snart lägga mig. Lägga mig och läsa Twilight tills jag somnar (: Så imorron är det onsdag, va? Snart torsdag då! :D Fast imorron åker syster tillbaka till Danmark >: Det gillas inte, däremot. Vi ska göra lika tatueringar så jag funderar på om jag ska göra det till våren någon gång? Ska göra den innan jag gör de andra i alla fall!

Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll (: Hörs imorron!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Aaaw! vad fint med lika tatueringar! :) Synd att hon ska åka hem så tidigt bara.

2010-12-28 @ 22:26:03
Postat av: Jocke

Oxford tekniken ;) gjorde att jag fick ett C, refera till kurs litteratur 2 gånger i varje mening med sidhänvisning thumbs up

2010-12-28 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0