i've got it together and i'm stronger than ever

Hallå! Nu har jag varit dit, hem och slagit in en massa julklappar, inte min starka sida. Jättetrevligt på Birsta var det i alla fall och sista julkapparna är klara. Följde även med en kolsyrepatron till sodastreamen, yay! Hehe. Tog en paus nu för att vänta på att Fredrik kommer hem igen och gör middag, suuuperhungrig är Emily nu! Och sugen på typ pasta.. muuums.. med bacon :D Ännu mer mumms! Och efter det ska jag börja plugga fram till Top Model, är fast bestluten om att (var det där verkligen grammatiskt rätt?) att jag ska kunna allt om min del för redovisningen imorgon, så om nån av de där.. klasskamraterna.. säger nåt ska jag kunna ge svar på tal! Hehe. Hur som. Ska kika runt lite bloggar medans jag väntar.. Hörs senare! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0