pull the plug, end the pain, run 'n fight for life

Hejhej! Har just kommit tillbaka från lunch, en kycklinggryta som mamma kokade ihop igår. Gott gott! Mätt och ny energi har jag fått också, så nu är jag laddad till dagens sista hälft. I omgångar ringer det ganska mycket, skulle tro att det är när folk har lunch, så det lugnar nog ner sig sen när lunchtimmarna är över. En bra nyhet är att jag har snart kommit igenom kapitlet om Genetik, så efter det har jag bara 30 kvar.. haha x) Men det är nog det jobbigaste kapitlet så de andra ska nog gå lite fortare. Har lärt mig jättemycket i alla fall! Och jag har tittat lite på böckerna, alla åtta för 1350 ungefär. Kan jag nog leva med! Meen, ska kolla om jag hittar några begagnade först, man kan ju ha sån tur faktiskt.

Well well, i övrigt så har jag väl inte så mycket mer att säga än att jag längtar till fredag (eller kanske till och med torsdag) när jag får träffa Fredrik igen! Plus att jag saknar mina små bebisar >:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0