push everyday, force everything

Godmorgon! Åkte till Hudik igår, därför den dåliga uppdateringen. Men det var jättetrevligt hela dagen, jättekul att träffa Erika igen! Det behövdes verkligen (: ..Vilket påminner mig om att jag ska ringa till mitt gamla högstadie och kräva mina papper därifrån. Vill se vad det står, och beroende på vad det står så kommer det bli konsekvenser! Är fast besluten om att jag vill ha ett riktigt avslut därifrån, så jag kan glömma allt och gå vidare.

Nu kikar jag på nyheterna, ska träffa tjejerna lite senare och börja med gruppuppgiften. Men så fort det är klart ska jag ringa innan jag börjar göra mig klar (: Hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0