some search, never finding a way, before long they waste away

Godmorgon! .. Har sovit riktigt dåligt inatt, vaknat flera gånger. Bland annat en gång för att Neija såg ut som om hon höll på att spy, men det gjorde hon inte som tur va. Jag hade tänkt att jag skulle ta mig ner till skolan en stund och finslipa lite på rapporten och skicka in den, men Sofia kanske skulle dit imorron som det verkade och i så fall gör jag det imorron. Annars går jag dit senare.

Jaha. Måndag idag då, Cataclysm till Wow släpps idag. Jag vill ha. Funderar starkt på om jag ska ge mig en för tidig julklapp till veckan... Av någon anledning är det jättebilligt på Elgiganten. Så vi får se. Hur som helst. Jag ska kika på tv en stund, fixa lite kaffe. Ha en bra måndag! (:


Deathwing som har förstört hela världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0