the best thing that you never had

Godkväll! Är riktigt riktigt trött nu, ska nog snart dra mig mot sängen.. Eller det verkade som om jag kanske skulle få låna datorn och spela en liten stund ^-^ Men sen ska jag sova. Har varit nära att somna sittandes i typ tre timmar x) Haha. Jaja, jag är ju ledig imorron med. Läsa lite skolböcker, förbereda inför gruppuppgiften. Vi ska göra en rapport om psykoser och sen ska vi ha en ganska stor redovisningen på det den 21 december. Blir riktigt skojj, är astaggad :D Men ja... Just det. Sova var det ja. Snart. :D Ehehehe.



Neija är väl bland det bästa, gosigaste, gulligaste, snällaste och busigaste som jag har varit med om! Underbara lilla myskatt. Hon ska jämt vara med och mysas, oavsett vad och när hon vill leka så kommer hon springandes med leksaken. Och hon är så gullig när hon ska jama, för hon kan verkligen inte jama! Det kommer inget ljud, men det syns och hörs att hon tar i allt vad hon är värd. x') Hihi, hon och Mitzi är så underbara!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Narrrwwwwww så söta ni är!

2010-12-08 @ 08:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0