the red circle holds the only light

Godmorgon! Vilken dag jag har framför mig nu; börjar med en redovisning i skolan inför fyra andra grupper, sen ska jag åka den dryga resan till Ljusdal. Hurra! Och än så är jag inte nervös i alla fall, orkar inte vara nervös. Haha, men det kommer väl precis innan det är min tur att prata skulle jag tro. Äääh, kommer gå bra idag! Hoppas inte vi håller på till jättesent bara.

Jaja. Nu väntar macka och juice, sen ska jag göra mig klar att åka. Ha en bra dag! (:


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej Sessan!

Det kommer att gå kanon-bra!!!!!!

Håller tummarna för dig!

Hälsa Fredrik!

Så ses vi sen.

Puss o kram

Mamma

2010-12-21 @ 08:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0