the scars that we wear isn't self-inflicted, it was your words that caused our fall

Hejhej! Just ätit lunch och pluggat lite. Perfekt att jag kan plugga ostört, eller vad vi ska säga, när jag har lunch. Blir effektivt! Ringer inte alls mycket idag, skönt. Och nu är det inte så långt kvar, fyra timmar. Klarar jag nog! Känns såå bra att veta att jag kommer få fin lön, plus extra stort studielån i januari. Och att jag sen kommer kunna fortsätta jobba känns ännu bättre! Ska nog faktiskt unna mig att göra något åt mitt otroligt fina hår, färga och kanske en klippning. Är väldans lockande! Nu är det nästan tre månader sen jag färgade sist, så det är väl dax, höhö. Eller huuur då! :D

Jaja, jag ska försöka ta reda på vad GABA står för och vad det överhuvudtaget är för nåt. Hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0