would you do it with me, heal the scars and change the stars?

Hejhej! Nu har jag just kommit tillbaka från lunch. Rester från mammas gryta igår, mumms! Hann även plugga lite. Har bestämt mig för att läsa det som ska läsas, och sen skriva lite om det så jag kan komma ihåg det bättre. Så nu känner jag att jag till och med vet vad en fenotyp är och vad det betyder ;D Haha. Jaha, inte långt kvar tills lite ledighet nudå. Ringer nästan ingenting idag, ganska skönt. Vi har även fått godis, hade egentligen bestämt mig för att spara mig tills imorron.... meeeen lite gör ju inget ^-^

Nothing new annars. Dagen rullar på och jag ska fortsätta jobba/ plugga. Hörs lite senare igen då, så får ni ha en bra dag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0