a last goodbye

Hejhej! Jag är lagomt trött nu, kan jag ju lova. Ska dricka en kopp té och gå och lägga mig sen. Det är sjukt vad med kläder och skor jag har! Tycker jämt att jag inte har något, men testa att flytta någon gång lite då och då så upptäcker jag att jag har en heeel del ändå :D Lovely. Nu är det bara städning kvar i Hudik, men det skulle Fredrik ta hand om sa han (inte mig emot!). Och här börjar det se ganska hemtrevligt ut också, inte så mycket kvar nu. Men det sista tas imorron, nu ska det sovas.

Var ju till Hudik innan, blev en sista shopping efter att jag träffat psykologen. Köpte en superfin klänning och underkläder! Strosade runt, sen var det bara att ge sig av igen.

Hörs mera imorron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0