and the morning is beautiful

Gormorgon! Pff, jag lyckades hålla mig vaken i typ en kvart av filmen, haha. Får nog testa ikväll igen. Det jag hann se var riktigt bra, dock. Ovant att se Robert Pattinson som "Tyler" istället för "Edward".. Höhö, men nu är jag ju en twilight idiot så det bara stänker om det!

Hur som, så är det finväder idag i alla fall. Just nu, hoppas det håller i sig hela dagen. Imorgon skulle det inte bli lika fint.. Men vet nirå? Det är ju fasiken onsdag idag ju! :D Yaay! Haha. Halva veckan kvar bara!

Nej, dricka lite kaffe och kika runt. Bra där!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Det er en rigtig fin dag. Forhåbentlig bliver vi lidt flere i dag.

Jeg har sovet som et brät! HAHA - Tiger havde släbt sit täppe hen til kökkendören og lagt sig dér-:) Han blev vel trät af mig......

Puss o kram

Mammsen

2010-07-28 @ 08:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0