i let it pass

Hallå! Dagen bara flyger förbi, men det är nog för att jag har mycket att göra idag. Hoppas verkligen att det lugnar ner sig lite nu efter lunch alltså. Jag var på kina resturangen och åt lunch med Fredrik innan han skulle till hudik och städa ur gamla lägenheten. Jättegod mat, men nu har jag ont i magen- det var ganska starkt. Höhö. Men jag har något att längta efter idag, tack och lov, för Mia skulle komma och hälsa på mig! :D Hihi, det tycker jag var väldigt snällt av henne att åka hit. Kommer bli super, har verkligen saknat Mia nu! Så det blir perfekt! (:

Nää, dricka kaffe nu och försöka genomlida sista fyra timmarna!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Visst försvinner den här dagen bara ut i molnen..... USCH - och jag som var så trött. Det har glömd nu.....



2010-07-26 @ 15:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0