i love ikea

Hallå! Impuls åka iväg till ikea för att inhandla ett nytt soffbord, och vi hittar det vi vill ha (plus en massa annat bra att ha grejjs), men när vi kommer till lagret så är bordet slut! xD Jävla onödigt. Kommer på måndag, så det får bli då istället :D Haha. Köpte jättemkt bra att ha i alla fall, ska visa lite bilder sen! Blir en utgång ikväll också, även fast att det inte alls blev som tänkt. Jag, Fredrik, Tobbe och en till som jag inte har en aning om vem är, blir nog kul! <: Hoppas jag (x

Nej, dona lite mer i lägenheten innan jag ska börja göra mig klar för utgång!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Visst är det typisk att det man vill ha inte finns..........

Jag har fixat på balkongen i dag. Och hängd upp nya gardiner i sovrummet..... Men jag måste nog stryka dem after all......

Puss o kram

Mammsen



P.S. Hoppas ni får en rolig kväll

2010-07-24 @ 22:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0