it seems to be the last word

Godmorgon! Sitter på jobbet nu, med lite kaffe. Bara tre veckor kvar nu, känns för jäkla bra, alltså! Hoppas att den här veckan går snabbt.. men det visar sig ju. Fokusera på måndagen först, antar jag. Hoppas på en lugn dag idag, känner att jag inte riktigt orkar med att göra alldeles för mycket.. höhö. Och jag jobbar tidigt den här veckan. Skönt, komma hem innan halv sex. Jag kliver mycket hellre upp tidigt och jobbar tidigt, komma hem tidigt än att börja sent och sluta sent. Vill ha så mycket fritid kvar som möjligt på kvällen. Hm, vet inte riktigt varför men.

Äh. Nu ska jag läsa lite bloggar och sånt viktigt! <:

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Känns så för mig också i dag..... Men jag antar att det kommer att ringa på så pass mycket att dagen bara kommer att rysa i väg......

Puss o kram

2010-07-26 @ 09:21:21
Postat av: MiaMaria

Jag ska till Ljusdal i eftermiddag/kväll. Tänkte hinna träffas en liten snabbis då kanske? :) Ringer när jag sitter på bussen in, för gissar att du jobbar tills dess ungefär :)

<3

2010-07-26 @ 11:13:32
Postat av: emily

Men Mia, det låter jättebra! :D Jag slutar 17:15, så det blir jättebra det! :D <333

2010-07-26 @ 11:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0