..just the last part to go

Hallå! Just haft lunch, varma koppen med äpple och kanel <3 Nams! Och en macka. Ska dricka lite kaffe nu, seda fortsätta läsa tror jag. Det är den här halvan av dagen som är drygast, när det börjar kännas som om det inte är mycket kvar, men tiden börjar gå riktigt långsamt. Fyra timmar! Peppa peppa. Jag längtar bara efter min medicin, jag tar verkligen tillbaka det där jag skrev för någon vecka sen om att jag kanske är redo att testa utan. I am so not ready for it! Och ju längre tid jag går utan, ju mer kommer det tillbaka. Puuh, jobbigt jobbigt.

Nej, dricka lite kaffe nu och läsa lite!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

.... og så en lille smule kage-:) Det smagte rigtig godt-:)

Tror det bliver godt for dig at starte på medicinen igen. Man kan ikke bare tvär-slutte. Man må gå langsomt til värks-:)



Puss o kram

Mammsen

2010-07-22 @ 15:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0